Δεν είμαστε πια στην τάξη. Αφήσαμε τα μολύβια. Ευκαιρία να χορέψουν τα ποντίκια!:D

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

εν μέσω θέρους ...

Έστω ότι είστε διευθυντής σε σχολείο και ...εμποδιστήκατε να επιμορφωθείτε για την επερχόμενη αξιολόγηση.
Ας πούμε ότι δεν παραλάβατε και το σχετικό υλικό για εξάσκηση.
Μην αγχώνεστε! Εμείς είμαστε εδώ για να φροντίσουμε για την έγκυρη ενημέρωσή σας.
Να μερικές μελέτες περίπτωσης για ψαγμένους, διευθυντές και μη:

Μελέτη περίπτωσης 1
Έχετε μεταβεί σε κοντινή παραλία (με το λάπτοπ, εννοείται, για να μελετήσετε) και παίρνει το μάτι σας συνάδελφο του σχολείου να επιδίδεται σε μακροβούτια και απλωτές, ενώ θα έπρεπε ήδη να έχει αρχίσει τον προγραμματισμό και την προετοιμασία για την επερχόμενη σχολική χρονιά.(σημειωτέον, ότι στα μακροβούτια είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός)
Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
β)ως προς τη φυσική κατάσταση;

Μελέτη περίπτωσης 2
Περνάτε εντελώς τυχαία μπροστά από το σπίτι συναδέλφου του σχολείου σας. Παρατηρείτε τα φυτά που κοσμούν το μπαλκόνι του και διαπιστώνετε ότι είναι ιδιαιτέρως θαλερά. Ανακαλείτε στη μνήμη σας ότι ο εν λόγω συνάδελφος ουδέποτε προσφέρθηκε οικειοθελώς να αναλάβει το πότισμα των φυτών του σχολείου κατά τους θερινούς μήνες.
Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
β)ως προς την οικολογική του συνείδηση;

Μελέτη περίπτωσης 3
Σερφάροντας στο διαδίκτυο μπαίνετε εντελώς τυχαία σε ιστοσελίδα συναδέλφου του σχολείου σας. Περιμένετε να δείτε το σύνηθες εκπαιδευτικό υλικό παραγωγής του, για το οποίο συχνά καυχιέστε στους γονείς και προϊσταμένους σας, ως να ήταν δείγμα δουλειάς του σχολείου σας. Έκπληκτος διαπιστώνετε ότι ο συνάδελφος αναρτά υλικό θερινής θεματολογίας χωρίς εμφανή εκπαιδευτικό στόχο.
Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
β)ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών;

Αυτά είναι διλήμματα!



4 σχόλια:

  1. Υποθετικά πάντα θα απαντούσα ως εξής:

    Μελέτη περίπτωσης 1
    Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
    α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
    ΑΡΙΣΤΑ!
    Αντιλαμβάνεται πλήρως το νόημα των διακοπών και τις εκμεταλλεύεται στο έπακρο...
    β)ως προς τη φυσική κατάσταση;
    Αυτό παίζεται. Εξαρτάται από το σώμα που έχει και κατά πόσο το έχει γυμνάσει τις ώρες τις εξω -διδακτικής απασχόλησης... Θα χρειαζόταν και επί τόπου επίσκεψη.

    Μελέτη περίπτωσης 2
    Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
    α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
    Θα του χρέωνα το πότισμα των φυτών το επόμενο διδακτικό έτος με αντάλλαγμα το ΆΡΙΣΤΑ σε αυτό το δείκτη.
    β)ως προς την οικολογική του συνείδηση;
    Επιλεκτική και θα τον παρότρυνα να συμμετάσχει σε γκρουπ ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας.

    Μελέτη περίπτωσης 3
    Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;
    α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;
    Άψογο αφού αντιλαμβάνεται πλήρως το νόημα των διακοπών όπως είπαμε και παραπάνω
    β)ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών;
    Εξαρτάται από τη θεματολογία και το πόσο χαλαρωτικό θα είναι το ιστολόγιο. Αν πχ ήταν της marandas, ΑΡΙΣΤΑ! :))



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζω πανό με σύνθημα:
      "Θέλουμε διευθυντή
      τον ζωηρό μαθητή!" :))

      Διαγραφή
  2. Λέω να ετοιμάσουμε κι αυτό:

    "Θέλουμε σχολείο ζωηρό,
    όμορφο και χαρωπό!
    Με δασκάλα τη Μαρίνα
    πού τα κάνει όλα φίνα!"

    Και επειδή είναι καλοκαίρι προτείνω ακόμη ένα:

    " Κάνουμε διακοπές
    κολυμπώντας με απλωτές!
    Κι η δασκάλα η Μαρίνα
    τηγανίζει αθερίνα!
    Τρων και πίνουν οι ζωηροί
    αξιολογώντας τη στιγμή!
    Την παρέα αγκαλιάζουν
    κι άριστα με τόνο βάζουν!" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάζω εγώ την αθερίνα,
      φέρτε εσείς καμιά ρετσίνα.
      Και ειδικά για τον Αντώνη
      θα σερβίρω και πεπόνι! :))

      Διαγραφή

Ό,τι πεις, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου ...
όταν δε θα το περιμένεις...
Χιουμοράκι...