tag:blogger.com,1999:blog-6127181673452900082.post1144644236690304554..comments2023-04-16T13:05:46.186+03:00Comments on . . . χορεύουν τα ποντίκια!: εν μέσω θέρους ...marandahttp://www.blogger.com/profile/14373969619027003095noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-6127181673452900082.post-84519808918295727082014-06-23T11:20:21.718+03:002014-06-23T11:20:21.718+03:00Βάζω εγώ την αθερίνα,
φέρτε εσείς καμιά ρετσίνα.
Κ...Βάζω εγώ την αθερίνα,<br />φέρτε εσείς καμιά ρετσίνα.<br />Και ειδικά για τον Αντώνη<br />θα σερβίρω και πεπόνι! :))<br />marandahttps://www.blogger.com/profile/14373969619027003095noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6127181673452900082.post-72245436702387822662014-06-23T11:01:22.370+03:002014-06-23T11:01:22.370+03:00Λέω να ετοιμάσουμε κι αυτό:
"Θέλουμε σχολείο...Λέω να ετοιμάσουμε κι αυτό:<br /><br />"Θέλουμε σχολείο ζωηρό,<br /> όμορφο και χαρωπό!<br />Με δασκάλα τη Μαρίνα<br />πού τα κάνει όλα φίνα!"<br /><br />Και επειδή είναι καλοκαίρι προτείνω ακόμη ένα:<br /><br />" Κάνουμε διακοπές<br />κολυμπώντας με απλωτές!<br />Κι η δασκάλα η Μαρίνα<br />τηγανίζει αθερίνα!<br />Τρων και πίνουν οι ζωηροί<br />αξιολογώντας τη στιγμή!<br />Την παρέα αγκαλιάζουν<br />κι άριστα με τόνο βάζουν!" :))<br /><br />ο ζωηρός μαθητήςhttps://www.blogger.com/profile/10447938762804948583noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6127181673452900082.post-66615514651819286312014-06-22T07:31:19.761+03:002014-06-22T07:31:19.761+03:00Ετοιμάζω πανό με σύνθημα:
"Θέλουμε διευθυντή
...Ετοιμάζω πανό με σύνθημα:<br />"Θέλουμε διευθυντή<br />τον ζωηρό μαθητή!" :))marandahttps://www.blogger.com/profile/14373969619027003095noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6127181673452900082.post-341828471947814272014-06-22T02:10:31.114+03:002014-06-22T02:10:31.114+03:00Υποθετικά πάντα θα απαντούσα ως εξής:
Μελέτη περί...Υποθετικά πάντα θα απαντούσα ως εξής:<br /><br />Μελέτη περίπτωσης 1<br />Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;<br />α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;<br />ΑΡΙΣΤΑ! <br />Αντιλαμβάνεται πλήρως το νόημα των διακοπών και τις εκμεταλλεύεται στο έπακρο...<br />β)ως προς τη φυσική κατάσταση;<br />Αυτό παίζεται. Εξαρτάται από το σώμα που έχει και κατά πόσο το έχει γυμνάσει τις ώρες τις εξω -διδακτικής απασχόλησης... Θα χρειαζόταν και επί τόπου επίσκεψη.<br /><br />Μελέτη περίπτωσης 2<br />Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;<br />α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;<br />Θα του χρέωνα το πότισμα των φυτών το επόμενο διδακτικό έτος με αντάλλαγμα το ΆΡΙΣΤΑ σε αυτό το δείκτη.<br />β)ως προς την οικολογική του συνείδηση;<br />Επιλεκτική και θα τον παρότρυνα να συμμετάσχει σε γκρουπ ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας.<br /><br />Μελέτη περίπτωσης 3<br />Πώς αξιολογείτε τον συγκεκριμένο συνάδελφο;<br />α)ως προς την υπηρεσιακή ευσυνειδησία;<br />Άψογο αφού αντιλαμβάνεται πλήρως το νόημα των διακοπών όπως είπαμε και παραπάνω<br />β)ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών;<br />Εξαρτάται από τη θεματολογία και το πόσο χαλαρωτικό θα είναι το ιστολόγιο. Αν πχ ήταν της marandas, ΑΡΙΣΤΑ! :))<br /><br /><br /><br />ο ζωηρός μαθητήςhttps://www.blogger.com/profile/10447938762804948583noreply@blogger.com