Δεν είμαστε πια στην τάξη. Αφήσαμε τα μολύβια. Ευκαιρία να χορέψουν τα ποντίκια!:D

Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

ζηλιάρικες σταφίδες

Σε ανάμνηση της προηγούμενης συμμετοχής τους στα πειράματά μας, οι σταφίδες της κουζίνας μου θύμωσαν που δεν τις χρησιμοποίησα για την επίδειξη της ώσμωσης.
Ακούστηκαν συνθήματα όπως:
  • "Μπορώ κι εγώ, ό,τι μπορεί το αυγό!"
  • "Με την ώσμωση μπορείς σαν σταφύλι να με δεις!"
  • "Φέρτε μου να πιω, να σας δείξω ώσμωση εγώ!"
Τι να κάνω για να τις εξευμενίσω;
Α, δε θα κάνω εγώ, αλλά εσείς:

Πείραμα επίδειξης ώσμωσης
Τι θα χρειαστείτε:
  • σταφίδες
  • ένα ποτήρι με νερό (αν είστε ενήλικοι, γίνεται και με ρούμι)
Τι θα κάνετε:
  • Βάλτε σε ένα ποτήρι με νερό τις σταφίδες.
  • Αφήστε τες αρκετές ώρες.
  • Ω, οι σταφίδες ήπιαν το νερό και έγιναν στρουμπουλές!
  • Φάτε τις σταφίδες...
Επέκταση:
  • Δοκιμάστε το ίδιο πείραμα ώσμωσης με φασόλια, ρεβίθια και ζελεδάκια Gummy Bears. 
Εντάξει;

*αρχική εικόνα: http://static.learning-english-online.net/img/fruits/raisin__big.jpg
επεξεργασία με Gimp 2.8



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ό,τι πεις, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου ...
όταν δε θα το περιμένεις...
Χιουμοράκι...